Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Londynanka

10. 12. 2007 12:31
Holes?

Proboha! Kdyz tak Whores - k*rvy!8-o Uz jsem te prosila jednou, nech si to aspon od nekoho opravit (nejlepe cesky mluviciho s min dokoncenou 5.tridou ZS a zakladni znalosti anglictiny), neda se to cist!Rv

0 0
možnosti

autor

1. 12. 2007 14:38
no jistě,

...v jejím případě bylo motivací čistě zavětření samce s jednoznačně vyšší měřítelnou silou peněz. což je celkem rozumný  a biologicky podmíněný důvod.

pokračování této linie blogu napíše nebo taky nenapíše můj zatracenej život. nic nemůžu slibovat, ani mě nikdo nic neslíní, jestli mi rozumíš. [>-]

0 0
možnosti

Tonny

1. 12. 2007 20:53
Re: no jistě,

rozhodne bych vas chtel podporit o pozadat touto cestou o dalsi prispevek R^ velice poucne predevsim meritelna sila penez me naprosto nadchla clovek na ni porad a rad zapomina... a naivne doufa ze to tak prece tak neni :-)

0 0
možnosti

Martina

1. 12. 2007 13:34
Bude díl druhý?

Hele ta tvoje ti ale neutekla, protože by jí znělo líp " já chodím s Polákem", ne? ;-)  Mimochodem, je to příjemně pikantní, těším se na pokračování....

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2731x
[martin dobrovsky]


webpage counter