Památka Czechteku: London Bicycle Day 2008

26. 07. 2008 19:02:27
"Duc. duc, duc" ozvalo se zdálky. Tak trochu klepání na dřevo a navíc jakoby někdo přehazoval písek, hlínu, nebo tak něco. Otevřel jsem oči. Všude tma a velmi vydýchaný vzduch.

'Sakra, já jsem se fakt prokalil ke klinické smrti' napadlo mě. Vše nasvědčovalo tomu, že ležím v hrobě. "Neměl bys chvíli?" ozval se slabý hlásek s křehkým latinoamerickým přízvukem a já věděl, že můj den ještě nepřišel.

Stalo se 19. dubna 2k8, časně odpoledne.
Sejmul jsem peřinu z ksichtu. 'Jo, jsem živej'.

Otevírám dveře. Stojí tam moje nejmilejší sousedka ( z domu hrůzy a neřestí, kde přežívám již od února, ou maj got).

Pillar, 23-24 let (vypadá snad na 17).

Pillar si hází hakisuckovým míčkem o mý podělaný dveře od mého zatraceně malinkatého single room, asi ... asi aby mi dala najevo, že je víc než jen výborná tenistka. Pillar je poupátko. Poupátko, pro který by i zásadový člověk vraždil. Nádherná tělem, nevinným výrazem ve tváři, velmi decentním životním stylem a vše podtržené zdrcující inteligencí, přehledem, cílevědomostí a šarmem, který neprovokuje .... šarmem, který by oslovil i papeže.

"Neměl bys chvíli? Je přece devatenáctýho, Martine."

Odtrhla dva tripy z platíčka. "Dej si to pod jazyk a cucej to chvíli." mrkla na mě tak, jak dokáže mrknout jen latinoameričanka.

Vzali jsme své, jen před pár dny a za malé peníze pořízené, příšerné vehicly, vydávající se za jízdní kola ze zahradní skříně a vyrazili na cestu.

Meetpoint byl na velmi klidném místě ... v postraní uličce hlavní třídy u Wood Green, North London. Když jsme přijeli na místo, byl jsem zpocenej jak neukojený, zoofilně orientovaný jezevec. Cesta byla hodně do kopce.... (ačkoli je pravda, že londýnské kopce, jsou spíše zvýšené roviny). Pillar byla v pohodě, skoro se nezadýchala a voněla neagresivním antipotidlem na na několik stop.

Na místě bylo 6 sound systémů poháněných autobateriemi a tažených půvabnými technoidkami v plavkách.

Byly asi 4 hodiny odpoledne. Sound systémy se chaoticky, avšak zcela vědomě, rozmisťují na začátek a konec nás obyčejných kolařů technařů. Hrubým odhadem na 150-200 lidí.

Tripy se začaly rozjíždet příšerným způsobem. Pillar se přesto dožadalovala být na čele peletonu. Sotva jsem jí stačil.

Průvod kolařů si razí z vesela svou cestu od Wood Green směrem na Seven Sisters. Každou druhou třetí ulici se přidávají dalši bikeři, sem tam i sound systém, takže na Seven Sisters Road jsem napočítal bratru 21 hudební partiček (a to jenom vpředu).

Dorazili jsme do jednoho z odhlehlých veřejně přístupných parků na Tottenham Hale. Mohlo být tak 7 večer, a já cítil, že Teď. Teď jsem úplně našrot.

Dal jsem si LSD po mnohaleté přestávce.

Prožil jsem fajn vzpomínkovou party na počest nesmyslné prohibice 25. derivátu kyseliny lysergové. Na počest Albertu Hoffmanovi, jenž zakončil svou pozemskou pouť právě letos, ve věku 102 let. Jak je vidět, ne všechny drogy vedou k předčasné smrti, bo A. Hoffman byl celoživotním propagátorem a vášnivým uživatelem této pozoruhodné látky.

"LSD je psychofarmakum s obrovským psychologickým potenciálem" tvrdil mi několikrát pan V.

PhDr. V., profesionální psychopošuk. Pan V. je můj dobrý kamarád, takže se jistě neurazí, když řeknu, že ...

'Pan V. má často pravdu. Pan V. se také velmi často plete.' Takže opatrně!

Party byla fanatastická. Ta blízkost a intimnost s Pillar ..... něco kosmického.

Co se mě a LSD týče ... Děkuju, do příštího léta nechci.

Pořád jsem na tom myslel na Moniku, i když jsem se dotýkal a líbal s Pillar ...

A přitom jsem Moniku neviděl přes půl roku. Shit.

Jen mi to všechno s bolestí připomíná Czechtek 2005, nevyšetřené memento, kdy česká Policie mlátila podobně zaměřené svobodné lidi, která si za vlastní peníze (v kooperujíící neprofitabilní skupině) pronajala soukromý pozemek ke svobodné veselici.

Je ostudou Ivana Langra, že Czechtek 2005 sice využil (zcela oprávněně) ke své profilaci bojovníka za svobodu - jako ministr se však nechová o moc lépe, než jeho předchůdce, "chartista" Bublan.

Výročí Czechteku 2005 je právě DNES.

PODROBNOSTI:
Wikipedia .... "BICYCLE DAY" "LSD" "Albert Hoffman"


Přeju Vám pěkný den.

Autor: martin dobrovsky | sobota 26.7.2008 19:02 | karma článku: 13.84 | přečteno: 3098x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Cestování

Klára Žejdlová

Italské Velikonoce? V mých vzpomínkách to jsou přátelé, rodina…a obžerství

I když to obžerství bylo prokládané dlouhými procházkami. Aby nám vytrávilo. A abychom nasbírali ingredience pro další vaření...

27.3.2024 v 14:48 | Karma článku: 19.90 | Přečteno: 475 | Diskuse

Miroslav Semecký

Nacházíte ve Španělsku? Používáte aplikaci Telegram? Zpozorněte!

Oblíbená komunikační aplikace ve Španělsku končí. Bude vypnuta (zablokován přístup) v řádu několika následujících hodin. Soudce Národního soudu Santiago Pedraz vydal rozhodnutí, ve kterém nařizuje mob..

23.3.2024 v 17:51 | Karma článku: 17.12 | Přečteno: 582 | Diskuse

Jan Vaverka

Bolívie - 6. díl: Den v La Pazu

La Paz je město jako žádné jiné. Dvoumilionová aglomerace sahající až nad 4000 metrů nad moře, ulice jsou strmé, propojené lanovkami, a kolem obrovská kulturní a sociální diverzita.

22.3.2024 v 8:20 | Karma článku: 16.35 | Přečteno: 231 | Diskuse

Aleš Gill

Střípky z KLDR - Díl 26. - Návrat do paralelního vesmíru

Jsou to téměř dva roky od mého posledního článku o KLDR, a téměř tři roky od mé druhé cesty za nejželeznější oponu, jakou si lze představit. A protože informací z KLDR je kvůli uzavřené hranici málo, mohli bychom se tam vrátit.

19.3.2024 v 8:52 | Karma článku: 16.04 | Přečteno: 476 | Diskuse

Libor O. Novotný

Víkend na bitevním poli ve Waterloo

Chcete důkladně pochopit politické a společenské souvislosti, které vedly k porážce Napoleona, případně se vžít do bojů rozhodující bitvy u Waterloo? Památník bitvy na jejím původním místě vám to umožní.

18.3.2024 v 15:00 | Karma článku: 13.22 | Přečteno: 207 | Diskuse
Počet článků 79 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2731
[martin dobrovsky]
webpage counter

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...