FSTAHY

martin dobrovsky

mp& Nihilists

NIHILISM = Philosophical doctrine suggesting the negation of one or more putatively meaningful aspects of life. Most commonly, nihilism is presented in the form of existential nihilism which argues that life is without objective meaning, purpose, or intrinsic value.

5.11.2011 v 4:24 | Karma článku: 5.14 | Přečteno: 337 | Diskuse

martin dobrovsky

Pionýrky Mňau Mňau.

Miluju vánoční firemní večírky. Většinou se tam šokujícím způsobem odhalí temné a temnější stránky osobnostně slabších jedinců, zvláště pak dívek a mladých žen žijících osaměle, nebo v neuspokojivém partnerském vztahu. Co si budem‘ povídat, ve věkové kategorii 20 – 30 to čítá takových 70% „žeber“. Je radost pracovat v naší firmě, nutno dodat.

16.1.2011 v 14:43 | Karma článku: 14.65 | Přečteno: 2502 | Diskuse

martin dobrovsky

Utrpení stárnoucího singla.

Po dlouhých 11 měsících strávených ve vězení (kdy se všechny tehdejší mé lásky a lásečky hbitě přehnízdily k perspektivnějším samcům) a dalším dlouhém roce vypouštění spermatu na požádání (potřebovavše dohnat, co mi uteklo) jsem se někdy v dubnu 2k10 potkal s Ester Kleinovou. Zamiloval jsem tak, že jsem opětovně porušil své zásady a vpustil Ji do mého soukromí, domů. To se mi stalo, pravda, teprve podruhé v životě, soukromí a nezávislost über aless.

28.11.2010 v 15:20 | Karma článku: 5.65 | Přečteno: 677 | Diskuse

martin dobrovsky

Sladký nový rok 5.771!

Dnes po setmění započne 5.771-ní rok od stvoření světa. Esterka si sehnala šofar, beraní roh, na který troubí na tradiční Nový rok rabín a vybraní mužové ze společenství (synagogy). Ester je dívkou postmoderního smýšlení, a tak se rozhodla: "Chlapa nepotřebuju krom sexu na nic a na tohle stupidní troubení už teprve ne!"

8.9.2010 v 13:51 | Karma článku: 11.91 | Přečteno: 1716 | Diskuse

martin dobrovsky

Sestry.

Kolem Renaty už líčim pasti hodně dlouho. Pracujeme spolu na helpdesku jako "operativní technici", ostatně Renata Ch. mi tuhle práci dohodila. Seznamte se:

3.4.2010 v 20:10 | Karma článku: 14.56 | Přečteno: 1662 | Diskuse

martin dobrovsky

Pojednání o lesbismu a včelách.

S Pillar se poměrně rychle promněňuju z trosky v perspektivního muže. Alespoň co se životosprávy, oblékání a vystupování týče. Ačkoli s tímhle kolumbijským koťátkem nemáme plnohodnotný vztah, trávíme spolu skoro všechen volný čas.

8.8.2008 v 19:28 | Karma článku: 17.46 | Přečteno: 2841 | Diskuse

martin dobrovsky

Děsivé setkání s londýnskými salóními komunisty.

Britové jsou, dle mých zkušeností, sebestředným, do sebe zahleděným národem tak jako Češi, Poláci, nebo Nizozemci. Možná ještě o něco více, protože Britové mají delší historii, větší průmyslový sektor a úspěšnější kulturní memy. Navíc jsou dost ovlivněni svým ex-velmocenským postavením a ve škole se neučí moc zeměpisu. My Češi jsme hrdí na Budvar, Škodovku (Tatru), Franze Kafku - to vše je pro Brity mimo jejich rozlišovací schopnost. Každý národ má někde v kolektivním nevědomí pocit, že je pupkem světa, národy (ex-)velmocenské, věří že jsou pupkem Mléčné dráhy. Teprve když se stanete imigrantem - živočichem v cizí zemi pochopíte, jak jsou tyto nevědomé pohnutky směšné a hlavně jak zkreslují realitu.

15.3.2008 v 12:38 | Karma článku: 22.22 | Přečteno: 2830 | Diskuse

martin dobrovsky

Když vás opustí kámoš a vy se s ním ani nerozloučíte.

Jsem hroznej člověk pokud jde loučení, rozchody nebo solidní rozvázání solidního pracovního poměru. Asi to souvisí s tím, že jsem naopak velmi působový a charismatický pokud si s někým padnu do noty, když se čerstvě "zamiluju", nebo když začnu novej džob. O co užasnější jsem v začátcích, o to brutálnější, trapnější a neschopnější jsem na konci svých příběhů. Prostě když vám pánbůh někde přídá, zase jinde ubere.

5.3.2008 v 17:08 | Karma článku: 14.11 | Přečteno: 2690 | Diskuse

martin dobrovsky

Camden Town v plamenech a mé naděje v troskách.

Camden Town patří mezi nejznámější a nejprovařenější části Londýna. Nákupůchtivý turisté znají zejména trhy v okolí stejnojmené stanice metra (2.-há zóna na severu). V porovnání s Oxford Street zaplatíte na Camdenu o cca 1/3-1/2 vyšší ceny ... ale většina zboží (boty, oblečení, hodinky, doplňky) vás stejně vyjde levněji než v ČR. A navíc - NIKDE neseženete tak stylový věci jako právě na trzích v Camden Town.

12.2.2008 v 13:50 | Karma článku: 12.86 | Přečteno: 1894 | Diskuse

martin dobrovsky

"Prezidentská" čtyřhra.

S panem V. jsem měl tu čest se osobně seznámit pár dní před divokým Silvestrem 07 (26.12.07). Vybavuju si z toho večírku jen pár detailů, hlavně tu ujetou debatu o presidentu V.Klausovi. Pan V. mi překvapivě zavolal těsně po novém roce: "Potřeboval bych partnera na tenis". Hraju strašně, ale lepším se. Ten starej parchant mě donutil k fyzické aktivitě. Jsme mu za to dost vděčnej, při mým způsobu života poznávám úplně nový reality ~ například realitu prokysličenýho organismu.

9.2.2008 v 21:59 | Karma článku: 14.65 | Přečteno: 2430 | Diskuse

martin dobrovsky

Začátek sexuální abstinence?

Vánoce a období po nich bylo ve znamení radostného poznávání nové kráskoslečny - Kate. Pozorný čtenář zaznamenal, že jsem se díky tomu dostal do velmi delikátní situace. Moralista by to pojmenoval jako odsouzeníhodnou nevěru a podvádění partnerky. Svobodomyslný beatnik by mě uklidinil - byl to jen románek, nic víc.

11.1.2008 v 20:21 | Karma článku: 14.63 | Přečteno: 2229 | Diskuse

martin dobrovsky

Jak mi britská policie pomohla s novoročním předsevzetím.

Včera jsem skoro nespal. Měl jsem to brát jako varovný znamení, mám s těmadle stavama nejednu neblahou zkušenost. Blíží se Silvestr a pomalu se rozjíždí to pravý kalící londýnský peklo.

30.12.2007 v 18:15 | Karma článku: 14.35 | Přečteno: 2155 | Diskuse

martin dobrovsky

Bojové přípravy na Silvestra.

Situace v práci je dosti kritická. Pracuju jako mizerně placenej programátor cc+, ale jako nádeník na noční zakázky. Práce je sice garantovaná 364-5 dní v roce, s platbami je to jinak. Dělám teď mizerně placený zakázky, poněvadž všichni dobrý zákaznící, co něco potřebovali, jsou buď ve svých vilách v England, ve svých vilách ve Francii či Španělsku, nebo na dovolených po celém světě.

29.12.2007 v 19:19 | Karma článku: 11.63 | Přečteno: 2004 | Diskuse

martin dobrovsky

Imigrant v Británii: Můj pracovní den.

06:00pm Olga mě budí. Běhá jen v kalhotkách a tričku po bytě a marně se snaží najít krabičku malborek, co si schovává na stresové situace. Stalo se jí něco v práci, protože nadávky na jejího šéfa, jenž se jmenuje Richardo, mi pronikly až do snů. Netuší, že jsme je vyhulili s Monikou během posledního záletu.

3.12.2007 v 22:20 | Karma článku: 20.27 | Přečteno: 3917 | Diskuse

martin dobrovsky

Češky v Londýně

V úterý jsem se s ní opět viděl. Vypadala božsky. Bude jí třicet, takže biologický hodiny a tak.... Ale nepoznali by jste to na ní. Vypadá na 25, možná i na míň.

1.12.2007 v 9:15 | Karma článku: 19.01 | Přečteno: 2924 | Diskuse
Počet článků 79 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2731
[martin dobrovsky]
webpage counter